Etsi
  • Writer's pictureJani Hyytiäinen

Viikonlopun SM-mitalistit

Vaikka korona ja sen mukanaan tuomat rajoitukset ovat vaikeuttanut tänä vuonna harjoittelua ja kilpailemista, onnistuivat Kipinän painijat viikonlopun SM-kilpailuissa yli odotusten.

Kipinän neljän painijan joukkue saavutti U17 SM-kilpailuissa kaksi hopeaa (Jesper Härkänen 80kg ja Luka Kajanne 65kg), yhden pronssin (Veeti Kajanne 80kg) ja yhden 5. sijan (Lassi Ryhänen 45kg) ja sijoittui seurapisteissä kolmanneksi. Onnea kaikille pojille.

U15 ja U20 kilpailuista kotiin tuomisina on neljä kultaa, pronssi ja kaksi viidettä sijaa. Tuoreita Suomen-Mestareita ovat: Veeti Kajanne U20 77kg, Luka Kajanne U15 68kg, Oskari Pursiainen U15 57kg ja Matias Arpiaisen U15 41kg. Pronssille paini Jesper Härkänen U20 82kg ja viidennet sijat saavuttivat Aleksi Tuukkala U20 67kg ja Lassi Ryhänen U15 44kg. U15 seurapisteissä Y-TK oli paras seura ja U20 kolmas. Onnea kaikille Kipinän painijoille sekä valmentajille.

219 katselukertaa0 kommenttia