Nyrkkielykoulu Juniorit

Nuorten  peruskurssiryhmä sekä nuorten jatkoryhmät kuntonyrkkeily ja olympiaryhmä ovat jääneet joulutauolle. Nuorten jatkoryhmät jatkavat harjoittelua vanhoin harjoitusajoin viikolla 2.

Peruskurssiryhmä aloittaa viikolla 3.

Ilmoittautuminen peruskurssiryhmään alkaa www.suomisport.fi palvelussa vuodenvaihteen aikoihin, heti kun v.2024 lisenssit saadaan sinne.

Hinta on 155e

Lisäksi maksettavaksi tulee SNL lisenssi 10e sekä seuran v.2024 jäsenmaksu 35e.

Peruskurssimaksu kattaa harjoittelun vappuun saakka.

JUNNUBOXING

Nuorten nyrkkeilyn alkeisryhmä eli nyrkkeilykouluharjoittelee Tikkurilan urheilutalolla.

Harjoitus ajat voit katsoa täältä.

Ryhmä harjoittelee koko kurssin samassa paikassa.

Kurssin valmentajIna toimivat Jukka Alanko ja Heikki Kinnari.

Maanantaisin harjoituksia ohjaa Rasmus.

Harjoitukset koostuvat alkulämmittelystä-lajiharjoittelusta-lihaskuntoharjoittelusta, kurssin tavoitteena on pieni peruskunnon kohennus ja nyrkkeilytekniikoiden perusteiden sekä nyrkkeilyharjoittelun oppiminen. Kurssilla ei oteta kovaa otteluharjoittelua lainkaan.

Kurssilaisten tulee myös hankkia Suomen Nyrkkeilyliiton juniori kuntonyrkkeilylisenssi.

Kurssin ajan pärjää tavallisella t-paidalla, sisäliikuntakengillä,shortsit tai verkkarit,juomapullo.

Kurssin jälkeen harrastusta jatkavista yleensä osa jatkaa nuorten ja osa aikuisten kuntonyrkkeilyryhmissä.

Avoimissa junnuryhmissä kurssin jälkeen on 2vaihtoehtoa: 2xvko kuntonyrkkeily jossa ei sparrata ja 3xvko Olympianyrkkeilyryhmä jossa sparrataan.

Olympianyrkkeilyryhmästä on mahdollisuus edetä nuorten kilparyhmään joka harjoittelee 4xvko ja siellä voi aloittaa kilpailemisen.

Viime kädessä valmentajat päättävät kuka on soveltuvin mihinkin ryhmään. Hyvin ottelemisessa kehittynyt ei välttämättä pääse olympia tai nuorten kilparyhmään vaikka haluaisi, jos on usein poissa harjoituksista tai jos ei pysty keskittymään harjoituksiin kunnolla.

Kurssimme ovat olleet hyvin suosittuja ja täyttyneet yleensä nopeasti.