Junioriryhmä peruskurssin käyneille

Nuorten  peruskurssiryhmä sekä nuorten jatkoryhmät kuntonyrkkeily ja olympiaryhmä ovat jääneet joulutauolle.

Nuorten jatkoryhmät jatkavat harjoittelua vanhoin harjoitusajoin viikolla 2.

Peruskurssiryhmä aloittaa viikolla 3.

Ilmoittautuminen peruskurssiryhmään alkaa www.suomisport.fi palvelussa vuodenvaihteen aikoihin, heti kun v.2024 lisenssit saadaan sinne.
Hinta on 155e
Lisäksi maksettavaksi tulee SNL lisenssi 10e sekä seuran v.2024 jäsenmaksu 35e.

Peruskurssimaksu kattaa harjoittelun vappuun saakka.

Junioriryhmä

Junioriryhmän harjoitukset ovat suunnattu nyrkkeilykoulun jo käyneille, muuta kamppailua harrastaneille tai muun vahvan urheilutaustan omaaville. Nyrkkeilykoulu antaa parhaan teknisen valmiuden aloittaa harjoittelu tässä ryhmässä.

Junioriryhmän harjoitukset ovat ns.avoimet eli harjoittelumaksun maksaneet ryhmän jäsenet voivat käydä vapaasti omien mahdollisuuksiensa mukaan harjoituksissa.

Seurassamme on kaksi erilaista avointa junioriryhmää peruskurssin käyneille.

Ryhmä 1. Nuorten kuntonyrkkeilyryhmä, jossa ei sparrata, kohotetaan kuntoa nyrkkeilyllisin harjoituksin ja opetellaan nyrkkeilyn tekniikkaa yksin ja parin kanssa kahdesti viikossa. Tekniikoita kerrataan ja toistetaan ja opastetaan, joten vaikka on välillä pois ei se haittaa.Trio Sport Center  Valmentajina Mergim, Marko ja Farid

Ryhmä 2. Nuorten olympianyrkkeilyryhmä, jossa tehdään paljon paritekniikkaa ja sparrataan sekä tehdään lihaskuntopiirejä yms. Ryhmän jäsenten täytyy pitää sparraamisesta ja kontaktiharjoittelusta, monilla on tavoitteena edetä kadettiryhmään ja kilpailemaan. Osa on voinut jo käydä ottamassa muutaman ottelunkin.Ryhmä harjoittelee kolmesti viikossa ja harjoituksista poissaoloista ilmoitetaan valmentajalle. Trio Sport Center  Valmentajat  Petri,Mergim,Marko ja Farid

Junioreiden kuntonyrkkeilyn harjoittelumaksu Tammikuu-Toukokuun 15.pvä on 95€

Junioreiden Olympianyrkkeilyn harjoittelumaksu Tammikuu-Toukokuun 23.pvä on 115€.

Junioreiden kilparyhmän (kadetit) harjoittelumaksu Elokuu-Joulukuu 135€

Seuran jäsenmaksu kalenterivuodelle on 35€

Nyrkkeilyliiton kuntonyrkkeilyn lisenssi kalenterivuodelle on 10€, kilpalisenssi 40€

Kaikilla on seurassamme harjoittelevilla on pakko olla lisenssi, kilpailevilla 40€ kilpalisenssi ja harjoittelijoilla 10€

Seura ei vakuuta ketään, nyrkkeilyliiton kautta saa junioreiden kuntonyrkkeilyvakuutusta Pohjolasta 12€ ja täysi-ikäisille 18€. Kuntonyrkkeilyvakuutus ei kata kontaktiharjoitteluvaurioita. Olympianyrkkeilyvakuutus kattaa laajemmin ja on kilpailijoille sekä sparraaville tarkoitettu, hinta juniorit 72€, Aikuiset 189€.

Jos kilpailutoiminta ja kovempi harjoittelurytmi alkaa kiinnostaa ja osaa jo hyvin nyrkkeilyn perustekniikat sekä omaa hyvän peruskunnon niin tästä ryhmästä on mahdollisuus nousta ns.Kadetiksi keskustelemalla tavoitteistaan valmentajan kanssa. Kadetiksi ei siirrytä automaattisesti vaan halukkaiden kunto ja tekninen osaamistaso arvioidaan ensin ja siirto tapahtuu valmentajan kutsumana.

Kadettiryhmän jäsenille tehdään henkilökohtainen harjoitteluohjelma, jossa huomioidaan harjoittelijan urheilutausta,kuntopohja,tekninen taitotaso yms. Urheilija sitoutuu ohjelmaan.

Kadettiryhmän jäsenet harjoitttelevat useammin ja pidempiä harjoituksia kuin Junioriryhmässä, mukaan tulee yleensä myös harjoituksia kilparyhmän mukana.

Seurassamme kaikilla Kadeteilla ja kilparyhmän jäsenillä on voimassaoleva kilpanyrkkeilyn kattava vakuutus.